perjantai 17. joulukuuta 2010

Uudet tuulet puhaltaa

Vihdoinkin pääsen jatkamaan siitä, mihin jäin melkeen neljä vuotta sitten. Päätin pitää opiskelusta taukoa ja keskittyä koiraharrastukseen kunnolla kun Rico tuli mulle. Halusin panostaa Ricon kouluttamiseen täysillä ja opetella ite ohjaamaan paremmin. Se kyllä kannatti, en osaa sanoin kuvata sitä miten hienolta tuntuu kun tietää kehittyneensä älyttömästi rakkaassa harrastuksessaan ja saavuttaneensa jotain sellaista mitä ei edes uskaltanut tosissaan toivoa :) Ja miten onnellinen oon siitä, että oon saanut täysin terveen ja täysipäisen koiran, jonka kanssa on aivan mahtava harrastaa :) Mutta.. elämässä pitää olla myös muuta sisältöä kuin koiraharrastus ja siksi viimisen vuoden olen pyrkinyt täysillä niihin kouluihin mitkä kiinnostaa. Ja näköjään vuosi 2010 on mulle muutoksen aikaa, sillä mä pääsin en vaan yhteen vaan kahteen kouluun :) Näistä kumminkin pidemmän korren veti Uppsalan yliopisto, joten edessä on muutto rakkaaseen naapurivaltioon heti vuoden alusta. Joten heti kun asunto löytyy pakataan kimpsut ja kampsut ja hypätään laivaan kohti uusia seikkailuja! Suomessa meitä tullaan varmasti näkemään aika useestikin, ainakin viikonloppusin agilitykisoissa kunhan koulunkäynnin saa sujumaan ;) Pitänee siis ruveta opettamaan koirille ruåttia pikimmiten :P

1 kommentti: